BILSTEIN B1
- szerviz elemek
 | |
A BILSTEIN szerviz-elemekkel minden
lengéscsillapító-csere tökéletes lesz. A BILSTEIN szerviz elemek
porvédő- és ütközőgumikból állnak. Ezen elemek kicserélése kötelező.
Ezekhez egy széles toronycsapágy program is megtalálható. A magas
BILSTEIN minőségi igények kielégítése érdekében, a szervizelemeket
is kizárólagosan gyári minőségben nyújtjuk.
|
BILSTEIN B2 olajos
- gyári minőség
 | |
Olykor vissza kell venni a gázból, hogy egy
szituációt optimálisan mérlegelhessünk. A BILSTEIN B2-es olajos
lengéscsillapítóval egy költséghatékony alternatívát nyújtunk magas
minőség mellett, azon járművek számára, amelyekben gyárilag olajos
lengéscsillapító került beépítésre, ezáltal költséghatékony
megoldást nyújtva.
|
BILSTEIN B3 rugó
- gyári minőség
 | |
- Elengedhetetlen minden lengéscsillapító
cserénél - A járműgyártók specifikációja alapján készül -
Mindenhol ahol a gyári rugó elgyengül - Optimális rugózási
karakterisztika - A lengéscsillapító és a rugó egységet képeznek
|
BILSTEIN B4 gáz nyomású
- gyári minőség
- 100% gáznyomású technológia
 | |
Az eredeti kenterbe ver minden másolatot. 1954 óta
vagyunk eredeti gyártók, mint a „de Carbon” elv szerinti egycsöves,
gáznyomású lengéscsillapítók feltalálója. A know-how és a
fejlesztőerő, amire folyamatosan nap, mint nap nagy hangsúlyt
fektetünk, szolgálják a fekete BILSTEIN magas minőségét. Ez a plusz
növeli egyben a biztonságot is. Fékezésnél, terhelésváltozásnál,
kemény útviszonyoknál egyaránt. A B4-es gáznyomású
lengéscsillapítóval egy gyári beszállítású terméket kínálunk.
|
BILSTEIN B6 Sport
- BILSTEIN egycsöves rendszer
- Upside-Down technológia
- A Nürburgring Nordschleife pályán tesztelve
 | |
Van, akinek még bizonyítania kell, s van, aki már
bizonyított! Itt van a BILSTEIN magas teljesítményű B6-os
lengéscsillapítója, utcai és terep használatra, amely ideális
megoldást nyújt azon vezetők számára, akik tudatosan szeretnének
saját maguknak valami jobbat! Ültetés nélkül is kimutatja a foga
fehérjét, és megbízható munkát végez a hétköznapi közlekedésben.
Optimális úttartás, megnövekedett sávstabilitás, kitűnő
csillapítóerő. A B6-os lengéscsillapító a sportos érzés mellett a
biztonság terén is a legjobb választás, még utánfutó esetében is.
|
BILSTEIN B8 Sprint
- BILSTEIN egycsöves rendszer
- Upside-Down technológia
- A Nürburgring Nordschleife pályán tesztelve
 | |
Az ültetett nem jelent automatikusan jobbat,
ugyanis nem az optika, hanem a lengéscsillapítók, és rugók optimális
beállítása határozza meg a minőséget. Speciálisan ezért fejlesztette
ki a BILSTEIN, ültetett járművekhez a B8-as lengéscsillapítót. A
lerövidített, magas teljesítményű lengéscsillapító, rugóselemeivel,
a futómű optimalizálásában kiváló. Gyorsabb sávváltás nagyobb
sebességnél, rázós utakon, úthibák kikerülése. A B8 Sprint változat
nemcsak jól néz ki, de kifogástalanul is csillapít.
|
BILSTEIN B10 Power Kit
- BILSTEIN gáznyomású kétcsöves rendszer
- A sportrugók nagy szilárdságú anyagból vannak
 | |
A B10 Powerkit 60/40 ékforma, kinézetet és sportos
úttartást kínál hihetetlen áron. A rövidített 2 csöves gáznyomású
lengéscsillapító harmonizál a progresszív ültetőrugókkal. Több
biztonság, fékezésnél, nagyobb stabilitás, kis oldaldőlés garantálja
a vezetés örömét, kellő komfort mellett.
|
BILSTEIN B12 Tuning Kit
- BILSTEIN egycsöves rendszer - Upside-Down technológiával
- A sportrugók nagy szilárdságúak anyagból vannak
 | |
Az autóvezetés élményéhez a motor teljesítménye
mellett főleg a futómű technikája járul hozzá. A nagy teljesítményű
B12 a BILSTEIN sportrugókkal összejátszva meghatározóan
megváltoztatja a tapadást, az alul- és túlkormányozottságot. Egy
30-40 mm-es ültetésnél a B12 garantálja a tökéletes kezelhetőséget,
a magas biztonsági tartalékot, hihetetlen dinamika, magas komfort és
élettartam mellett.
|
BILSTEIN B14 PSS
- BILSTEIN egycsöves rendszer
- Upside-Down technológiával
- Versenysportrugók nagy szilárdságú anyagból
- Állítható magasság
- A rugótányér és a kontra anya alumíniumból
 | |
"Versenysport technológia az utcára" -a B14-gyel a
BILSTEIN mérnökei ezt az elképzelést valósították meg, ami óriási
előnyt jelent. A B14 PSS-nél a jármű magassága, az első és hátsó
tengelynél max. 50 mm-rel csökkenthető, egy behatárolt 20mm-es
állítási tartományon belül. A B14 PSS extrémen terhelhető egycsöves
Upside-Down technológiája gondoskodik minden szituációban a
kiegyensúlyozott menetteljesítményről és a vezetés öröméről.
|
BILSTEIN B16 PSS9/PSS10
- BILSTEIN egycsöves rendszer
- Upside-Down technológiával
- Versenysportrugók nagy szilárdságú anyagból
- Állítható magasság-rugótányér és kontra anya alumíniumból
- Húzó és nyomófokozat egyidejűleg 9 fokozatban beállítható
 | |
Ezzel a futóművel a BILSTEIN mérnökei egy új
teljesítményű kategóriát alkottak! A B16 PSS9-es
lengéscsillapítónál, a jármű magassága, az első és hátsó tengelynél
max. 50 mm-rel csökkenthető, egy behatárolt 20mm-es állítási
tartományon belül. Beépített állapotban egy beállító kerék
segítségével 9 karakterisztika változtatható, illetve minden
szituációban gondoskodik a jármű professzionális beállításáról.
|
|